niedziela, 24 stycznia 2016

Zimowy dzień w lesie

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami Ani Piwowarskiej,
 z którą miałam już okazję współpracowałam, co możecie zobaczyć TUTAJ.









KILKA SŁÓW ODE MNIE:
W tym roku nie poczyniłam noworocznego podsumowania, ale postanowiłam przy tym poście co nieco napisać, bo pewnie o jakiejś części mojej aktywności nie wiecie.
W 2015 roku udało mi się wykonać zdjęcia na kilku osiemnastkach, chrzcie, weselu oraz dostałam dwie propozycje fotografowania na studniówce, z czego jedną przyjęłam, a druga pokrywała się z moją, więc niestety musiałam odmówić, nad czym ubolewam. Udało mi się również wzbogacić kolekcję specyficznej garderoby, rekwizytów i co najważniejsze - sprzętu. Zdobyłam również ogromną dawkę motywacji, której działanie możecie zobaczyć chociażby po ilości styczniowych postów - jestem z siebie bardzo zadowolona, że potrafię się zebrać i robić to, co tak bardzo kocham.
Równocześnie chciałabym podziękować wszystkim cudownym osóbkom, z którymi miałam okazję współpracować, za danie mi tej szansy, za zaufanie i setki miłych słów z Waszej strony, bo gdyby nie Wy to nie byłabym na tym etapie, na którym jestem teraz. 
DZIĘKUJĘ ♥

4 komentarze:

  1. Super sesja.
    Gratuluje osiagniec i zycze kolejnych w nowym roku!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuś, widać niesamowity progres w Twoich pracach, dziękuję, że mam okazję oglądać to co robisz. Tak trzymaj! Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są po prostu idealne ! :) <3
    Można wiedzieć na jakim aparacie pracujesz i przez jakie programy przerabiasz zdjęcia ? Wiem oczywiście , że to wszystko nie tylko zasługa sprzętu i programu ale najbardziej fotografa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję lutrzanką Sony α77 II, obiektywy zależnie od potrzeb, a do obróbki używam Photoshop CC no i PhotoScape, czasami coś online. :)

      Usuń