poniedziałek, 1 maja 2017

Recenzja fotoksiążki SAAL DIGITAL

Witajcie!
Dzisiaj mam troszeczkę inny post - recenzję fotoksiążki, którą otrzymałam do przetestowania dzięki uprzejmości firmy Saal Digital.



Postanowiłam ową szansę wykorzystać do stworzenia portfolio, które w takiej wersji prezentuje się profesjonalnie i naprawdę robi wrażenie.
Zaskoczył mnie bardzo przystępny sposób tworzenia zamówienia przez aplikację, która pozwala na dostosowanie wielkości zdjęć i ich ułożenia, przez co mamy pełną kontrolę nad tym jak gotowa książka będzie się prezentować.
Kolejną sprawą techniczną jest dostarczenie gotowej fotoksiążki.

Perfekcyjnie zapakowana i zabezpieczona paczka dotarła do mnie w około 5 dni od zamówienia, pomimo, że proces jej tworzenia odbywał się w Niemczech.


Wymiary mojej fotoksiążki to 15cm x 21cm przy czym ma 26 stron, co daje nam optymalną powierzchnie do zaprezentowania zdjęć - niekoniecznie portfolio, fotoksiążka doskonale się sprawdzi jako album na zdjęcia ślubne czy też pamiątkowe fotografie z wakacji.




To teraz część najprzyjemniejsza - estetyka wydania.

Książka jest perfekcyjna!
Wybrałam matową okładkę i papier, na którym wywołane są fotografie. To co zobaczyłam na kolejnych stronach przeszło moje najśmielsze oczekiwania - raczej całą akcję traktowałam z przymrużeniem oka.
Zdjęcia są wywołane na papierze światłoczułym, przez co kolory, nasycenie i cały ich wygląd jest dokładnie taki jak na tych w wersji cyfrowej.



Kartki są grube i naprawdę świetnej jakości, okładka jest w środku wyłożona gąbeczką, przez co jest jeszcze bardziej efektowna i trwała.
Zdjęcia, które tutaj widzicie, nie oddają w całości tego jak wygląda ona "na żywo", ale jak najbardziej polecam, bo ja jestem pod wrażeniem, a estetyka jest dla mnie bardzo ważna. ;)

Ocena końcowa nie mogła być inna - 10/10!

Link do strony firmy Saal Digital znajdziecie TUTAJ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz