poniedziałek, 8 grudnia 2014

8 grudnia 2014r. - Podsumowanie dotychczasowej pracy.

Witajcie.
Dorwał mnie ostatnio nastrój nostalgii i postanowiłam popatrzeć w stare foldery. Okazało się, że mam tysiące różnych zdjęć, na których są ludzie bliżsi, dalsi, ale każdy z nich jest wyjątkowy!

Może zacznę od podziękowań dla osób, z którymi miałam okazję współpracować częściej.




Na pierwszy ogień Daria Korzeb.



Powyżej są zdjęcia, które udało mi się znaleźć.
Nasza współpraca rozwijała się w sumie od początku mojej zabawy z fotografią, przeżyłyśmy razem sporo ciekawych sytuacji, chociażby nasze wyjazdy do lasu na rowerach z plecakami pełnymi ubrań, kosmetyków i wszystkiego co uznałyśmy za pożyteczne. Ostatnio troszkę zaniedbałyśmy wspólne wypady na zdjęcia, ale może to wróci do normy. DZIĘKUJĘ <3.


Marta Kotarska

Z Martą znamy się stosunkowo niedługo, ale swego czasu bardzo intensywnie współpracowałyśmy. Jest to dosyć owocna "zabawa", nie ma zdjęć, z których byśmy nic nie wybrały. Jest otwartą i pełną pomysłów osobą. W najbliższych planach mamy wspólne zdjęcia, także czekajcie cierpliwie! DZIĘKUJĘ <3.

Marta Felczak


Tutaj mam niestety mniej zdjęć, zmiana komputera wypłukała moje starsze zasoby, a właśnie w czasie gdy zaczynałam miałyśmy najwięcej wspólnych zdjęć. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że byłyśmy zdolne do wielu "wyczynów", co bardzo dobrze wpłynęło na mój rozwój, a także myślę, że Marta miała sporo zabawy. Miejmy nadzieję, że niedługo pojawią się nowości z Jej udziałem, bo każde zdjęcia są czymś nowym, lepszym :3. DZIĘKUJĘ <3.


No i oczywiście wszyscy inni, z którymi miałam okazję współpracować:




Na powyższym kolażu brakuje mi kilku osób, ale nie miałam jak zdobyć Waszych zdjęć. 
Jestem bardzo szczęśliwa patrząc na tak duże grono ludzi, z którymi mogłam spełniać się w fotografii.

W "międzyczasie" pracowałam również jako retuszer zdjęć ślubnych, co dało mi sporą dawkę wiedzy na temat programów graficznych.

Nie zapomniałam również o najmłodszych - w ostatnim czasie zajęłam się również fotografią dziecięcą i rodzinną:



Chciałabym Wam wszystkim bardzo serdecznie podziękować, bo gdyby nie Wy, 
nie posiadałabym takiej wiedzy jaką posiadam teraz, 
nie byłabym na tym poziomie co teraz, 
ale też nie potrafiłabym tak dobrze nawiązywać
 kontaktu z ludźmi jak teraz.
W pewnym sensie zmieniliście moje życie i to jest piękne. :)

Jeszcze raz bardzo DZIĘKUJĘ za to, że po prostu jesteście!

Zapraszam na kolejne sesje. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz