niedziela, 2 marca 2014

Daria Korzeb #2

Witajcie! Ktoś na asku zaproponował bym pisała krótkie notki do zdjęć, więc postanowiłam "coś tam" napisać na temat tej sesji.
Z Darią znamy się już bardzo długo, dlatego współpraca jest zawsze bardzo wyluzowana i w sumie polega na eksperymentach. Wczoraj nie było inaczej - napisałam do niej, a ona pełna optymizmu zjawiła się i stworzyłyśmy "małe dzieło". Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, bo jak dla mnie jest to idealne zakończenie ferii. Jedna z lepszych sesji domowych w tym roku! :)

Zapraszam do oglądania :>






9 komentarzy:

  1. świetne ! Daria fajnie pozuje , każde zdjęcie jest inne :) M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria najlepsza model ever <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna EVER,

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, piękna dziewczyna ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najlepsza sesja *.* Daria jest przepiękna i wspaniale pozuje ^_^ Za to Ty Izo robisz piękne zdjęcia! Czekam na wiecej sesji z tą modelką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mały powrót do starych klimatów, na pewno Daria jeszcze u mnie zagości! :)

      Usuń
  6. Daria, jesteś zajebista! Uwielbiam Cię jako modelkę i jako osobę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria, jesteś zajebista, nie to co Iza!! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Daria jest przepiękną kobietą, której niczego nie brakuje,a ponadto jest bardzo towarzyska, otwarta, pewna siebie i bardzo ją lubię prywatnie i jako modelkę. Zawitaj tu jeszcze, proszę!

    OdpowiedzUsuń